Regulamin oraz określa warunki oraz zasady, a także sposób przyjmowania zamówień oraz świadczenia usług przez GBI Partners Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, za pośrednictwem serwisu internetowego gbip.com.pl (zwanego dalej: „Serwisem Internetowym”) oraz określa warunki świadczenia przez GBI Partners Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie usług drogą elektroniczną zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
§ 1 DEFINICJE
- Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Klient – podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa szkoleniowa.
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą z GBI Partners czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową oraz Klient będący osobą fizyczną zawierający z GBI Partners umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością
gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; - Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Regulamin – oznacza niniejszy regulamin.
- Rejestracja – oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla zapisania się oraz skorzystania przez Klienta z Usług szkoleniowych.
- Strona internetowa- oznacza strony internetowe, pod którymi GBI Partners prowadzi Serwis Internetowy, prowadzony na domenie gbi.com.pl
- GBI Partners- GBI Partners spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ulicy Bukowińska 22A/95, 02-703 Warszawa, której nadano numery NIP: 521-32-48-465 oraz REGON: 015515296, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000169254, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 50.000,00 zł, e-mail: info@gbip.com.pl, będącą jednocześnie właścicielem Strony Internetowej.
- Usługa szkoleniowa- usługa obejmująca przeprowadzenie szkoleniowa stacjonarnego lub on-line, przedstawiona przez GBI Partners za pośrednictwem Strony Internetowej, mogąca być przedmiotem Umowy szkoleniowej.
- Trwały nośnik – oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub GBI Partners przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
- Umowa szkoleniowa – oznacza umowę na świadczenie Usług szkoleniowych zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a GBI Partners.
§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Wszelkie prawa do Serwisu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej (z wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do GBI Partners, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą GBI Partners wyrażoną na piśmie.
- GBI Partners dołoży starań, aby korzystanie ze Serwisu Internetowego było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 66 lub FireFox 60 lub Opera 53 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Serwisu Internetowego jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024×768 pikseli.
- Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Serwisu Internetowego, Strony Internetowej lub usług świadczonych drogą elektroniczną przez GBI Partners, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
§ 3 REJESTRACJA
- Do złożenia zamówienia za pośrednictwem Strony internetowej wymagana rejestracja Klienta poprzez formularz w Serwisie Internetowym.
- Rejestracja jest dobrowolna i nieodpłatna i polega na wypełnieniu w Serwisie internetowym formularza rejestracyjnego, pozwalającego złożyć zamówienie i zawrzeć Umowę szkoleniową. W celu dokonania rejestracji wymagane jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta Regulaminu poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu. Podanie danych oznaczonych jako obligatoryjne jest niezbędne do realizacji i obsługi zamówień złożonych w Serwisie Internetowym, a także prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne i nie jest konieczne do złożenia zamówienia.
§ 4 ZAMÓWIENIA
- Informacje zawarte na Stronie Internetowej nie stanowią oferty GBI Partners w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy szkoleniowej.
- W celu złożenia zamówienia należy za pośrednictwem Serwisu internetowego wybrać zamawianą Usługę szkoleniową poprzez użycie funkcji „Weź udział”, a następnie wypełnić formularz zamówienia danymi osobowymi i danymi do faktury, a następnie zatwierdzić i przesłać zamówienie przez naciśnięcie na przycisk „Zarejestruj się”.
- Przy każdorazowym składaniu zamówień, Klient zobowiązany jest do podania danych zgodnych z prawdą.
- Przy składaniu zamówienia konieczne jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego zaakceptowanie przez Klienta poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola przed ostatecznym złożeniem zamówienia. Brak akceptacji Regulaminu przez Klienta przy składaniu zamówienia uniemożliwia zakup nabycie Usługi szkoleniowej za pośrednictwem Serwisu Internetowego.
- Zamówienia można składać przez całą dobę, każdego dnia w roku. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje na podany adres poczty elektronicznej e-mail, w najbliższym Dniu roboczym wiadomość elektroniczną ze szczegółami złożonego zamówienia.
- Informacja o całkowitej wartości zamówienia, która obejmuje cenę Usługi szkoleniowej jest każdorazowo podawana na Stronie Internetowej w trakcie składania zamówienia. Podane informacje obejmują całkowite koszty, które Klient zobowiązany jest zapłacić za zamówioną Usługę szkoleniową wraz z należnymi podatkami.
- W trakcie procedury składania zamówienia – aż do momentu kliknięcia przycisku „Zarejestruj się” potwierdzającego ostateczne złożenia zamówienia, Klient ma możliwość zmiany zamówienia w szczególności w zakresie wybranej Usługi szkoleniowej i danych podanych w formularzu zamówienia.
- Złożone zamówienie podlega weryfikacji przez Dział Obsługi Klienta Serwisu Internetowego. Jeśli zamówienie może zostać wykonane i jest opłacone Klient otrzymuje drogą elektroniczną wiadomość, informującą o przyjęciu zamówienia do realizacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości elektronicznej z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji zostaje zawarta Umowa szkoleniowa pomiędzy Klientem a GBI Partners.
- Po zawarciu Umowy szkoleniowej, GBI Partners potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej Klienta.
- GBI Partners niezwłocznie informuje Klienta o braku możliwości realizacji części lub całości zamówienia, na adres poczty elektronicznej e-mail, wskazany w formularzu zamówienia zarejestrowanym w Serwisie Internetowym, gdy Klient złożył zamówienie z wykorzystaniem tego konta. W takim przypadku Klient może anulować zamówienie w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie lub anulować złożone zamówienie w całości informując o tym GBI Partners za pośrednictwem poczty elektronicznej albo w formie pisemnej na adres pocztowy GBI Partners.
- W przypadku anulowania przez Klienta zamówienia w trybie określonym w ust. 10, jeżeli Klient dokonał już zapłaty za zamówioną Usługę szkoleniową z góry, GBI Partners zwróci Klientowi niezwłocznie zapłaconą cenę lub jej odpowiednią część, w razie gdy zamówienie zostanie zrealizowane w części. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu płatności. Klient w żadnym przypadku nie ponosi jakichkolwiek opłat w związku z opisanym w niniejszym ustępie zwrotem.
§ 5 ZAPŁATA
- Z tytułu zawarcia Umowy szkoleniowej Klient zobowiązany jest zapłacić wskazaną w zamówieniu cenę Usługi szkoleniowej. Płatności ceny należy dokonać w terminie wskazanym na fakturze. Jeżeli Strony nie ustaliły innego terminu termin płatności faktury wynosi 7 dni od dnia złożenia zamówienia.
- Cena poszczególnych Usług szkoleniowych prezentowana w Serwisie Internetowym jest ceną netto wyrażoną w złotych polskich (PLN), do której należny dodać podatek od towarów i usług w obowiązującej stawce. Ceny Usług szkoleniowych nie obejmują kosztów zakwaterowania oraz dojazdów na szkolenie.
- Płatność następuje w formie bezgotówkowej za pośrednictwem przelewu tradycyjnego. Dniem zapłaty jest dzień uznania rachunku GBI Partners prowadzonego w systemie agenta rozliczeniowego.
§ 6 ODSTĄPIENIE KLIENTA OD UMOWY
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta Klient będący Konsumentem może w terminie 14 dni przed datą realizacji Umowy szkoleniowej odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Wykonując prawo do odstąpienia od zawartej Umowy szkoleniowej Konsument może skorzystać z formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu. Zastosowanie wzoru nie jest obowiązkowe. Wypełniony i podpisany formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres GBI Partners: ul. Bukowińska 22A/95, 02-703 Warszawa oraz na adres e-mail info@gbi.com.pl
- W przypadku odstąpienia od umowy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, GBI Partnerszwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności.
- Zwrot płatności dokonywany jest na rachunek bankowy Klienta.
§ 7 REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące Usług szkoleniowych lub realizacji Umowy szkoleniowej należy zgłaszać pisemnie na adres korespondencyjny bądź e-mail GBI Partners wskazany w § 1 pkt 8 Regulaminu.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię, nazwisko, adres do korespondencji, ewentualnie adres e-mail Klienta, datę zawarcia Umowy szkoleniowej stanowiącej podstawę reklamacji wraz z przedstawieniem potwierdzenia jej zawarcia, wskazanie zastrzeżeń, ze wskazaniem żądania Klienta, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- Przed rozpatrzeniem reklamacji GBI Partners może zwrócić się do Klienta składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym w ust. 2 zakresie.
- GBI Partners rozpoznaje reklamację w terminie 30 dni od daty jej otrzymania.
- Klient może zgłosić GBI Partners reklamację w związku z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną przez GBI Partners określonych w § 9. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres info@gbip.com.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. GBI Partners niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
§ 8 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH KLIENTA
- GBI Partners przetwarza dane osobowe zgodnie z zasadami opisanymi w Polityce prywatności i cookies.
§ 9 USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- GBI Partners świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną następujące usługi:
a) „Formularz kontaktowy”;
b) „Newsletter”;
c) „Formularz rejestracyjny”. - Usługi wskazane w ust. 1 powyżej świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Usługa „Formularz kontaktowy” polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na Stronie Internetowej wiadomości do GBI Partners.
- Rezygnacja z usługi świadczonej drogą elektroniczną „Formularz kontaktowy”, możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do GBI Partners.
- Z usługi „Newsletter” może skorzystać każdy Klient, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz rejestracyjny udostępniony przez GBI Partners na Stronie Internetowej Serwisu Internetowego.
- Usługa „Newsletter” polega na przesyłaniu przez GBI Partners, na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych usługach w ofercie GBI Partners. „Newsletter” przesyłany jest przez GBI Partners do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji.
- Każdy „Newsletter” kierowany do danych Klientów zawiera w szczególności: informację o nadawcy, wypełnione pole „temat”, określające treść przesyłki oraz informację o możliwości i sposobie rezygnacji z usługi świadczonej drogą elektroniczną „Newsletter”.
- Klient może w każdej chwili zrezygnować z korzystania z usługi „Newsletter” przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach usługi „Newsletter”.
- Usługa „Formularz rejestracyjny” dostępna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w § 3 Regulaminu i polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego formularza umożliwiającego zapisanie się na szkolenie, podanie danych oraz wybór rodzaju faktury.
- GBI Partners jest uprawniony do zablokowania dostępu do usług świadczonych drogą elektroniczną, w przypadku działania przez Klienta na szkodę GBI Partners lub innych Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do usług świadczonych drogą elektroniczną jest uzasadnione względami bezpieczeństwa – w szczególności: przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Strony Internetowej lub innymi działaniami hakerskimi. Zablokowanie dostępu do usług świadczonych drogą elektroniczną z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do usług świadczonych drogą elektroniczną. GBI Partners zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do usług świadczonych drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w Formularzu rejestracyjnym.
- Zarówno Klient, jak i GBI Partners mogą rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem ww. umowy.
- Klient, który dokonał Rejestracji zgodnie z § 3 Regulaminu rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez wysłanie do GBI Partners stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się GBI Partners z oświadczeniem woli Klienta.
- GBI Partners wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji zgodnie z § 3 Regulaminu.
§ 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- GBI Partners ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami GBI Partners ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.
- Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na
nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej. - GBI Partners informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności powiatowi (miejscy) rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- GBI Partners informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy kodeksu cywilnego i innych ustaw, w szczególności ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta.
- Jeżeli obie strony wyrażą taką wolę, spory wynikające z zawartych pomiędzy nimi umów rozstrzygane będą polubownie. W razie braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, spory rozstrzygają właściwe sądy powszechne. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
- GBI Partners zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez GBI Partners do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej. GBI Partners poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie GBI Partners, co skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami § 9 ust. 12 -13 Regulaminu.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 17 lutego 2022 roku.