W trakcie naszego szkolenia online otrzymacie Państwo bardzo praktyczną wiedzę, którą od razu po szkoleniu będziecie mogli zastosować w swoich firmach, m.in. z następujących obszarów:
- Komunikacja behawioralna – nowe podejście w relacji z pracownikami
- Utrwalanie zachowań poprzez przykład i proces uczenia się – metody „non verbal”
- Jak tworzyć kulturę bezpieczeństwa oraz wzmacniać oczekiwane postawy z wykorzystaniem technik behawioralnych
- Wybór narzędzi komunikacji dla różnych profili psychologiczno-nawykowych pracowników – ćwiczenia praktyczne na 12 przykładach po wcześniejszym przesłaniu materiału treningowego
- Komunikacja w czasie pandemii Covid-19 – analiza benchmarkingowa działań podejmowanych w zakładach produkcyjnych z wykorzystaniem różnych technik komunikacyjnych
- Proces tworzenia wartości – podstawa metod behawioralnych w zmianie zachowań
- Audyty behawioralne – krok w przyszłość w zarządzaniu bezpieczeństwem